با مسجدی ها

ان المساجد لله جمیعاً

با مسجدی ها

ان المساجد لله جمیعاً

( إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلَّا اللَّهَ ۖ فَعَسَىٰ أُولَٰئِکَ أَنْ یَکُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِینَ). [توبه/18]
نویسندگان
منوی با مسجدی ها
آخرین نظرات

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

 این روز ها که ایام هفته ی بسیج فرا رسیده، دلمان برای بسیجیانی که جانشان را برای امنیت و آرامش قلوبمان به خدا هدیه کرده اند خیلی تنگ می شود!

به همین خاطر و به مناسبت هفته ی بسیج به اتفاق بسیجیان برادر و خواهر مسجد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، برای سر سلامتی و ابراز قدردانی از این خانواده ها که حقیقتاً آبروهای محله و مسجدمان هستند به درب منازل این خانواده های معزز و مکرم شهدای محله رفتیم و در حد وسع ناچیزمان ولی با قلبی سرشار از شور و محبت، عظمت مقام شهدایمان را گرامی داشتیم.

[کاری مشترک از پایگاه(برادران) شهید سرافراز عبدالحسین برونسی و پایگاه (خواهران) حضرت زهرا سلام الله علیها ]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۰ ، ۲۳:۱۹
سید جواد سادات شهابی

 

  • از خوبی های همسایگی امام رضا علیه السلام یکیش اینه که اگه هر وقت دلت تنگ باشه میدونی که این امام رئوف رو داری بری زیارت حرم با صفای آقای دو عالم..

  • خودمم خیلی دلم هوای حرم داشت ! با نوجوون های مسجدی هم که صحبت کردیم اونها هم پیشنهاد حرم دادن! این شد که دسته جمعی با دو ماشین سواری راهی حرم شدیم! صف زیارت عجیب طولانی بود! ولی با هم بودن و در کنار حرم یار بودن زمان رو از یاد و خاطر آدمی میبره..

  • بعد از زیارت رفتیم دفتر فرهنگی و هم از خودمون پذیرایی کردیم و هم یه مسابقه اسم فامیل بازی داشتیم که نتیجش در ادامه مطلب براتون قرار داده شد .

    خوش گذشت ، جای همه بچه مسجدیا خالی..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۰ ، ۲۰:۰۵
سید جواد سادات شهابی