با مسجدی ها

ان المساجد لله جمیعاً

با مسجدی ها

ان المساجد لله جمیعاً

( إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلَّا اللَّهَ ۖ فَعَسَىٰ أُولَٰئِکَ أَنْ یَکُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِینَ). [توبه/18]
نویسندگان
منوی با مسجدی ها
آخرین نظرات
  • مراسم عزاداری هیئت نوجوانان مسجد از امشب 22 آذر1400 در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از ساعت 8:30 شب شروع شده و تا 3 شب پی در پی ادامه خواهد داشت.. ( قابل توجه عزیزان علاقمند به شرکت در هیئات سینه زنی؛ امکان شرکت برای بزرگسالان و خانم ها نیز فراهم است و در صورت شرکت با خود ماسک و لوازم بهداشتی همچون اسپری ضد عفونی و دستکش یا دستمال شخصی و مهر و سجاده شخصی در صورت نیاز، به همراه داشته باشید).

 

  • همچنین برنامه ی سخنرانی، روضه خوانی و سینه زنی عمومی (آقایان و بانوان) بعد از نماز مغرب و عشاء از تاریخ  24 آذر 1400 به مدت 5 شب بعد از نماز و مغرب و عشاء و قرائت قرآن (ساعت 17:30) در مسجد برگزار می گردد! (از حضور حد اکثری جمعیت محبّین اهل بیت استقبال بعمل می آید).

  • دستور العمل برپایی مراسمات ایام فاطمیه در سال 1400 (1443ق) تا حدودی متفاوت از سالهای گذشته بوده و عملاً غیر از اهمیت ویژه ای که برای رعایت پروتکل ها بهداشتی قائل می شود، منعی برای برگذاری مراسم ایجاد نمیکند و این تا حد زیادی امیدوارکننده است..

  •  
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۲
سید جواد سادات شهابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی