با مسجدی ها

ان المساجد لله جمیعاً

با مسجدی ها

ان المساجد لله جمیعاً

( إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلَّا اللَّهَ ۖ فَعَسَىٰ أُولَٰئِکَ أَنْ یَکُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِینَ). [توبه/18]
نویسندگان
منوی با مسجدی ها
آخرین نظرات

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • این جمعه بسیج ناحیه برامون اردوی آموزشی برگزار کرد که البته خیلی از بسیجی ها شرایط حضور نداشتن و یا نتونستن بیان، از طرفی هم هوا خیلی سرد بود و نمیشد کوچیکتر ها رو واسه پیاده روی ببریمشون اردوی بیرون از مسجد، به همین خاطر، یه  برنامه ی جذاب و آشنا واسشون توی مسجد برگذار کردیم..

  • جزئیاتشو در ادامه مطلب بخوانید..

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۰ ، ۱۳:۵۶
سید جواد سادات شهابی
  • امشب در جلسه عمومی با مسجدی ها از همون ابتدای جلسه معلوم بود که خدا خیلی هوای این جلسه رو داره! انگار دست خدا با این جماعت بود...

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۰۰ ، ۲۲:۵۴
سید جواد سادات شهابی

  السلام علیک یا ابا الحسن یا علی ابن موسی الرضا المرتضی..

  •  این جمعه بعد از دعای ندبه برنامه پیاده روی از مسجد تا حرم امیر دلها علی بن موسی الرضا علیه السلام برنامه ی ویژه ی بسیجی های مسجد حضرت حضرتولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بود..

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۴
سید جواد سادات شهابی
  • وقتی قرار شد کاری تشکیلاتی انجام بدیم لازمه تا حدودی به توانایی های مجموعه ها اعتماد کنیم! این باعث رشد و مسئولیت پذیری نوجوانان و جوانان و باعث پیشرفت سریعتر مجموعه خواهد شد.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۰۰ ، ۲۱:۰۵
سید جواد سادات شهابی
  • امسال به دلیل وجود بیماری کرونا (کوید19) و برنامه ریزی های دولتی خیلی ها نتونستن خودشونو اربعین به کربلا برسونن ولی ما و دوستانمون و خیلی از عاشقای حضرت سید الشهداء به نیابت از دوست دارانشان و به نیابت از همه ی کسانی که میل داشتند در این پیاده روی سهمی داشته باشند قدم زدیم و زیارت کردیم و برای حل این مشکل دعا کردیم.

  • امیدوریم  که هیچ عاشقی از حرم جا نمونه.. میدونم که هیچ جوره این حرارت قلب ها آروم نمیشه ولی شنیدن ماجرایی از پیغمبر اکرم خالی از لطف نیست:

برای شنیدن صوت ماجرا روی تصویر زیر کلیک کنید؛

  • صوت زیارت نامه ای که به نیابت همه ی دوستداران حضرت و یارانش خواندیم در پاییین قرار داده شده .

برای شنیدن زیارت عاشورایی که به نیابت شما خوانده شده روی تصویر زیر کلیک کنید؛

...

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۲۳:۱۷
سید جواد سادات شهابی